zaterdag 12 januari 2013

Over een appel en een peer

Het heeft even geduurd maar appels & parren heeft een logo...
Gemaakt of beter gezegd getekend in Inkscape een vector tekenprogramma die je gratis kunt downloaden, met vele tutorials om het te leren. Het zou best eens een nieuwe hobby kunnen worden voor momenten dat ik even niks te doen heb (hahaha) Deze appel en peer heb ik overigens niet zelf gemaakt, wel heb ik met bewondering over de schouder meegekeken en hier en daar wat geroepen over kleurnummers en vormen (lieflijk, bol en rond). Zie hier het resultaat van een vruchtbare samenwerking...


Nu ik dan mijn appel en peer heb zijn de mogelijkheden onbeperkt en is het mijn beurt om er uren mee te prutsen en pielen.  Geen visitekaartjes, flyers of spandoek voor in de tuin (ook leuk, komt nog wel) maar een heuse webwinkel:  appels & parren, klean mei in grien rântsje! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten